woensdag 1 mei 2013

Royal(e) swap

Zoals ik eerder schreef , had ik met 2 swaps meegedaan. De 2e swap had als thema Royal(e).





Het idee er achter is dat er een troonswisseling aankwam en het budget lag een stukje hoger, maar omdat niet iedereen van het Royal-gedoe is, was het ook een Royale swap.

Ik had voor Linsey het volgende pakket gemaakt:


Linsey is op 1 mei jarig, vandaar de taart. In de taart had ik in elke 'verdieping' de cadeautjes verstopt. Het oranje kroontje spreekt voor zich. Ze wilde graag een projecttasje, dus heb ik een uil voor haar gemaakt. De cadeautjes zijn aangepast aan haar wensen.

Ik werd enorm verwend door Sandra:

Ik ben enorm gek van koeien en met name van het patroon van Klaartje. Toen ik een tijdje terug haar zag, werd ik spontaan verliefd. Dat had Sandra gelezen en ze had haar voor mij gemaakt. Ik kon haast huilen van geluk, zo mooi vind ik haar!


De taart is op eigen inzicht gemaakt
Het uilenprojecttasje komt hier vandaan
Het kroontje komt hier vandaan
De kroontjes op de taart komen hier vandaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten