maandag 15 april 2013

Kraamcadeautje



Ilona, een vriendin van me, is op 25 januari bevallen van een dochtertje genaamd Madelief. Madelief is heel wat weekjes te vroeg geboren en heeft nog een tijdje in het ziekenhuis gelegen. Inmiddels is ze thuis bij haar papa, mama en broertje.




Ik vind het leuk om een zelfgemaakt en gepersonaliseerd cadeautje te geven. Dus wat maak je voor een Madelief? Juist, een madelief!


Ik ben gaan zoeken naar een patroontje voor madeliefjes, maar kon niks geschikts vinden. Ik ben zelf gaan freubelen en heb een leuke gemaakt (al zeg ik het zelf). Natuurlijk ben ik zo slim geweest om niet op te schrijven wat ik heb gedaan...



Ik zag tijdens haar zwangerschap al een heel leuk truitje met de tekst "Little Sister", maar schrok van de prijs. Ik besloot toen om het zelf te borduren.


Nu heb ik helemaal geen ervaring met borduren en dacht dat ik dat wel ff snel kon doen... Niet dus. Ik zocht eerst een geschikt lettertype en toen ik het had uitgetekend, vond ik het niet zo leuk. Als ik nou eens haar naam borduur? Dat was veel leuker! Ik zocht een lettertype wat een beetje in de buurt van het geboortekaartje kwam, maar kon geen geschikte letter M vinden. Die is dus geheel naar eigen inzicht.

Ik ben zelf zeer tevreden over het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten