dinsdag 21 mei 2013

Simba en Nala

Een eeuwigheid heeft het geduurd, maar ze zijn af!






Mijn schoonmoeder heeft 2 katten, Nala en Simba. Al een hele tijd terug heeft ze me gevraagd of ik 2 katten wilde haken voor haar. Ik had een patroon voor beide katten gevonden, maar Nala mislukte compleet. Simba heb ik wel gemaakt volgens dit patroon, maar ik krijg haar absoluut niet mooi op de foto. Mocht het me ooit nog eens lukken, komt het hier op het blogje.


Voor Nala ben ik vervolgens begonnen aan dit patroon. Ze was zo klaar, maar ik ben geen fan van in elkaar zetten, dus bleef ze maar liggen.


Met Pinksteren waren ze dan eindelijk klaar en konden ze naar mijn schoonmoeder. Ook al weet ik dat ze het hartstikke leuk vindt, alleen al het feit dat ik iets speciaal voor haar maak, het blijft elke keer weer spannend! Gelukkig vond ze ze allebei hartstikke leuk.

1 opmerking:

  1. Hoi Maartje,
    Ik ben jouw blog gaan volgen.
    Wat leuk om mijn (super geweldige) royale swap nog eens voorbij te zien komen! (nogmaals bedankt) En wat leuk dat je dochter ook een kroontje wilde!
    En wat een prachtige kat!
    Ik heb ook altijd zo een hekel aan het in elkaar zetten :P
    Ik ben benieuwd naar je volgende haaksels

    BeantwoordenVerwijderen